.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند اقتدار یا گواه دروغگویی؟

با توجه به ادعای محمود احمدی نژاد و نیز تکذیب دولت انگلیس، اقتدار و عزت نظام اسلامی چنین می‌طلبد که برای کوتاه کردن زبان استعمار پیر، اسناد تأیید کننده سخنان احمدی نژاد توسط وزارت خارجه و یا خود او علنی شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ، سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به اظهارات احمدی نژاد گفت: در جریان بازداشت ملوانان بریتانیایی در سال 2007، هیچ عذرخواهی از سوی انگلیس صورت نگرفته است.

این سخنگوی وزارت خارجه بریتانیا به بخش فارسی «بی.بی.سی» گفت: در پی این ماجرا (بازداشت ملوانان) مکاتباتی میان سفارت بریتانیا در تهران و مقام‌های ایران رد و بدل شد. به هر حال، عذرخواهی در این مکاتبات نمی‌توانست معنایی داشته باشد، چون اصولا این ماجرا در آب‌های ایران روی نداد.»

بنا بر این گزارش، احمدی نژاد در مناظره خود با میرحسین موسوی در ادعایی که برای نخستین بار بر زبان می‌آورد گفت: آقای بلر کتبا نامه داد و عذرخواهی کرد و گفت ما سیاست‌هایمان را درباره ایران عوض خواهیم کرد. این سند در وزارت خارجه ایران موجود است.

هر چند در همان زمان نیز بلر در پاسخ به سخنان دکتر ولایتی درباره نامه عذرخواهی دولت انگلیس به ایران گفت که ملوانان انگلیسی بدون هر گونه معامله، مذاکره و توافق‌های حاشیه‌ای آزاد شدند.

این در حالی است که آزادی ملوانان انگلیسی که پس از دوازده روز زندانی شدن در ایران با تجلیل بی سابقه‌ای جمهوری اسلامی را ترک کردند، مورد اعتراض میرحسین موسوی واقع شده و احمدی نژاد نیز در پاسخ مدعی وجود نامه عذرخواهی رسمی از سوی بلر شد. حال در این میان نکته‌ای که باید بدان توجه کرد، این است که با توجه به ادعای محمود احمدی‌نژاد و نیز تکذیب دولت انگلیس، اقتدار و عزت نظام اسلامی چنین می‌طلبد که برای کوتاه کردن زبان استعمار پیر، اسناد تأیید کننده سخنان احمدی نژاد توسط وزارت خارجه و یا خود او علنی شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

اما در صورتی که چنین اسنادی وجود خارجی نداشته و احمدی نژاد قضاوتی مانند ماجرای برکناری مدیر عامل بانک پارسیان، بیمه ایران، دوربان 2 و .. انجام داده باشد، باید به دلیل پافشاری بیش از اندازه احمدی نژاد بر صداقت در تبلیغات و برنامه ها، عذرخواهی رسمی از مردم و رسانه ها به دلیل چنین ادعایی صورت گیرد.
نظرات بینندگان:


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همتا 16 خرداد 1388
براي من عجيبه كه واقعا با اين صراحت ميشه دروغ گفت و كسي هم با آدم كاري نداشته باشه چطور ميشه كه گفته هاي دروغ عليه ديگران از تريبون گفته ميشه ولي دروغ واقعي جايي براي رسوا كردن نداره!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.